Všeobecné obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
Prodávající - e-shop hambalek.cz, Renáta Hambálková, Poštovní 3126, 407 47 Varnsdorf, IČO 62232070
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých základních požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři (jméno, adresa a telefonní kontakt), které jsou nezbytné k řádnému zaslání zboží. Do našeho e-shopu není nutná registrace. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy a je možné ji ze strany nakupujícího stornovat max do 12 hodin od odeslání, pokud mezitím již nedošlo k potvrzení objednávky prodávajícím. Automaticky zaslaný mail, který z našeho systému odchází okamžitě po vytvoření objednávky zákazníkem, nelze považovat za potvrzení objednávky. Objednávku vám potvrdíme samostatným mailem s uvedením plánovaného data odeslání zboží. V případě, kdy již došlo k tomuto potvrzení, je potřeba se na zrušení objednávky - kupní smlouvy s prodávajícím dohodnout, protože ten již před potvrzením objednávky učinil určité kroky ke splnění svého závazku (např.objednal zboží, které je již na cestě apod). Potvrzením objednávky dochází tedy k uzavření kupní smlouvy a tímto se stává kupní smlouva závaznou pro obě strany. Pro případ, kdy zákazník jednostranně zruší objednávku ještě před odesláním zboží, nebo nevyzvedne zaslanou zásilku a zásilka bude vrácena zpět na naši adresu je sjednána smluvní pokuta 250 Kč. Při odmítnutí/nevyzvednutí větší zásilky, dopravované prostřednnictvím přepravní služby Toptrans, je zákazník povinen uhradit přepravné dle ceníku Toptrans, tj. celé zbytečné najetí tam i zpět. Zvolí-li zákazník platbu převodem a platba nebude uhrazena do 14 dnů od potvrzení objednávky, má prodávající právo odstoupit od smlouvy a je sjednána smluvní pokuta 250 Kč. Zákazník se zavazuje k její úhradě.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata elektronicky ihned. Potvrzení objednávky obdržíte na Váš e-mail nejpozději následující pracovní den od přijetí objednávky. V potvrzení objednávky bude vyčísleno celkové poštovné/přepravné dle druhu zboží v souladu s naším ceníkem.
4) DOPRAVA A PLACENÍ
V rámci České republiky Vám objednané zboží doručí přepravní služba GLS. Objemnější zboží, jako jsou např. role koberců s délkou role nad 200 cm přepravní služba Toptrans, tato přeprava je označena jako "nadrozměrná". Při objednávce nad 4.000,- Kč je DOPRAVA ZDARMA. Cena za dopravu je uvedena také v ceníku dopravné . Platbu za zboží je možné provést buď předem na náš účet č. 123-9156460207/0100 u KB Varnsdorf, dobírkou, nebo kartou prostřednictvím zabezpečené platební brány. V případě osobního odběru můžete platit na naší prodejně hotově nebo kartou.
Při přepravě na Slovensko Vám objednané zboží, které se vejde do standardního balíku, doručí přepravní služba GLS. Jedná se i koberce s délkou role do 200 cm. Délka role je vždy určena šíří koberce. Standardní balíky GLS viz také: https://gls-group.eu/CZ/cs/uzitecne-informace/rozmery-a-hmotnost.. Objemnější zboží, jako jsou např. role koberců s délkou nad 200 cm přepravuje služba Toptrans. Při objednávce nad 8000 Kč je dopravné ZDARMA. Cena za dopravu je uvedena také v ceníku dopravné. Platbu za zboží je možné provést buď předem na náš účet ČSOB Varnsdorf 123-9156730297/0100, nebo dobírkou. Před platbou převodem vyčkejte prosím na naše potvrzení a platební údaje s uvedením IBAN a SWIFT kódu. Při firemním objednávání zboží bez DPH uveďte VAT ID a svůj požadavek v poznámce u objednávky.
Dopravné platíte vždy pouze jedno, i v případě, že objednáte více zboží, které se do jednoho balíku nevejde.
5) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je 2-7 dní, podle toho, zda máme zboží skladem, nebo zboží objednáváme u dodavatele. V případě, že některé zboží nebude ani u dodavatele skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Dodací lhůta počíná běžet u objednávek na dobírku následující pracovní den po potvrzení vaší objednávky, u platby předem začíná běžet lhůta pro dodání dnem připsání platby na náš účet. Za den dodání se považuje okamžik předání zboží k přepravě. Všechny zásilky bývají doručeny obvykle následující pracovní den po podání, na Slovensku zpravidla třetí pracovní den.
6) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné zjevné vady a poškození. Případné zjevné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě a zboží nepoužívat do doby vyřešení reklamace. Bez tohoto nelze požadovat náhradu. Za vady vzniklé přepravou ručí dopravce. Pro uplatnění reklamace škod způsobených přepravou je nutné při přebírání zboží sepsat s dopravcem reklamační zápis o poškození zásilky. Tuto reklamaci lze uplatnit do 3 dnů od převzetí zboží. Bez tohoto zápisu nelze požadovat náhradu.
Na zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) kopie dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Naším zájmem je vyřídit reklamaci co možná nejrychleji. Ve složitějších případech budete o průběhu reklamace průběžně informováni.
Úplné znění Reklamačního řádu.
7) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY dle § 1829 Občanského zákoníku
Dle platné právní úpravy máte možnost odstoupit od smlouvy i bez uvedení důvodu do 14 dní od převzetí zboží. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s přepravou zboží. Pokud se rozhodnete k odstoupení od smlouvy, kontaktujte nás písemně s uvedením čísla objednávky a specifikací zboží, které vracíte. Uveďte číslo účtu, na které má být vyúčtování provedeno.
Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze za zboží vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30-ti kalendářních dnů.
Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Netýká se rovněž zboží, které je vyrobeno na zakázku nebo uříznutých metrážových koberců. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky používání. Pokud by zboží dorazilo zpět prodejci ve stavu popsaném v předchozí větě, má prodávající nárok na poměrné snížení celkové vratky za zboží. Zboží zabalte pokud možno do stejného obalu, ve kterém jste ho obdrželi, pokud to není možné, je nutné použít přiměřený obal. Zákazník nese odpovědnost za případné poškození zboží. V případě poškození zboží přepravcem, uplatňuje zákazník jako odesilatel reklamaci za přepravu a poškození zboží u přepravce.
8) EET - od 1.1.2023 zrušeno
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ Ustanovení zákona se netýká tržeb (plateb), které jsou hrazeny z účtu na účet a tržeb za dobírkové zásilky zasílané prostřednictvím externích přepravních služeb.
9) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU
V případě uzavření smlouvy osobní data, jež jste nám poskytli, a jež máme uloženy v našem systému, budou použita a zpracována pouze za účelem řádného splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyúčtování, dvouletá reklamační lhůta). Některá data (jméno, adresa) je nutné uchovat z hlediska účetního a budou proto uložena v našem účetním systému po dobu 5 let. Za osobní údaje jsou považovány všechny informace, na jejichž základě lze osobu přímo anebo nepřímo identifikovat, např. jméno, bydliště, e-mailová adresa, telefonní kontakt.
Při ukládání a zpracování Vašich osobních údajů budeme přísně dodržovat zákon a při své obchodní činnosti budeme využívat služby pouze takových pracovníků a externích dodavatelů, kteří se zavázali k dodržování zásad důvěrného nakládání s osobními údaji.
Rádi Vám poskytneme informaci o Vašich osobních údajích, jež máte u nás uloženy. Kdykoliv nás můžete požádat o opravu, vymazání a zablokování svých osobních údajů, které máte u nás uloženy, s účinností do budoucna a zrušit svůj souhlas s používáním Vašich dat.
Úplné znění Podmínek ochrany osobních údajů.
Při platbě kartou on-line budou Vaše osobní údaje poskytnuty pověřené firmě (B-Payment s.r.o., www.b-payment.com/cz), aby s nimi pracovala pro účely a po dobu trvání kontroly a v zájmu zabránění výpadků plateb. Platba je zajišťována přes platební bránu Borgun SecurePay, která podporuje nejvyšší standard zabezpečení 3D Secure transakcí. Údaje o Vaší kreditní kartě jsou zakódovány a prodávající nemá přístup k těmto údajům, pouze obdrží potvrzení o provedení transakce.
Pro marketingové účely (zasílání obchodních nabídek a newsletterů, upozornění na probíhající slevové akce, klubové nabídky, bonusů pro stálé zákazníky apod.) je od zákazníka vyžadován zvláštní souhlas, který není předmětem těchto obchodních podmínek. Tento souhlas se zobrazuje v posledním kroku objednávky a zákazník jej nemusí zaškrtnout (odsouhlasit). Jeho zaškrtnutí / nezaškrtnutí nemá vliv na řádné uzavření kupní smlouvy a dodání zboží.
Ve Varnsdorfu, 28.12.2022